reklama

THE END .. písal sa rok 2000

Tak toto som napísal v roku 2000. Hoci sa môj život zmenil .. za toto sa vôbec nehanbím. To som bol ja. To som ja .. ..

Písmo: A- | A+

Keď ľudia uzatvárajú určitéobdobie zvyknú ho rekapitulovať. Nájdu sa pozitívne i negatívne stránky,trochu sa o nich porozmýšľa, a potom satoto obdobie uzavrie a s novou tvárou sa ide ďalej. Koniec strednej školy -koniec obdobia, ale pre mňa je to trochu väčší koniec ako pre iných. Akoštudentovi mi nič nechýbalo, veď rodičia sa o mňa starali, keď som chcel apotreboval mohol som sa o nich oprieť, keď som niečo nevedel mohol som ichpoprosiť o radu. Boli pri mne. Ale teraz odchádam a už budem bojovať bez nich,ja - sám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som prišiel na gympel, škola to bol môj život. Učil som saniekoľko hodín denne, učil som sa dopredu a často aj to, čo som nemusel vedieť.Ale štyri roky urobili svoje, už taký nie som, a som rád, že nie. Ak by som malčo najstručnejšie zhrnúť, čo som sa tu naučil, tak to je, že škola nie jenajdôležitejšia vec na svete, že sú tu dôležitejšie veci. Naučil som sa, žeškola mi možno dá kvantum informácií, ale neurobí ma lepším človekom.

A kamidem? Chcem zasvätiť svoj život Bohu,preto odchádzam do kláštora. Dobrovoľne si volím chudobu, panenstvo (čistotu) aposlušnosť. Toto má byť môj život. Pre mnohých je to bláznovstvo, mladíckanerozumnosť, fanatizmus, alebo zastaranosť. Čo je to pre vás? (Pravdepodobne savám vybaví obraz stredovekých mníchov, ale je 21. storočie, a za tých párstoročí sa to trochu zmenilo.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Opúšťam svoju rodinu so slzami v očiach, veďmladšia sestra má len šesť rokov, a ja neuvidím ako rastie. Štedrovečerný stôluž bude mať len päť stoličiek, budetam len pohľadnica odo mňa. Veľmi tobolí , a aj tak idem. Prečo? Boží hlas je silnejší ako ja. Často to chcem vzdaťa povedať nie, ale ten hlas je taký silný, že jednoducho nemožem nepovedať ÁNO.

Marek Rejko

Marek Rejko

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovák, Európan, Krakov-čan. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ mojej IT práceVíno pijem, pravdu hľadámRe: ..Dakedy .. pred rokmiMade in Poland

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu