reklama

Aj VY máte predvianočnú depku?

Sú nakúpené vianočné darčeky? pre Magdu, ocka, sestru, brata, svokru, svokra, .. Je naplánované vianočné menu? (pravá poľská štedrá večera má 12 chodov) a sviatočný čas? rodina, návštevy, kostol, telka, cestovanie .. Je všetko ako má byť? a je ..? .. ale toto všetko ma vôbec, vôbec netrápi ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Včera som rozmýšľal, kedy som naposledy prežil jeden celý rok na jednommieste, v jednej práci, bez nejakých väčších životných zmien .. ale natakýto rok si nespomínam. Možno aj kvôli týmto neustálym zmenám, ktoréma akosi mojim aj nie mojim pričinením postihujú, ma každý rok navštívimoja stará známa - predvianočná depka.

Depka sa začína spomienkami. Na moje rodné mesto, mojichľudí, moje miesta, moje ulice s toľkými zážitkami, môj čas, moje roky,ktoré som opustil už dávno. Sám som si vybral, neľutujem. Ale potom,potom si spomeniem na ľudí, ktorých som poznal, boli mi blízky, alektorých som stratil .. a mnohý sa stratili mne. Sme asi príliš ďalekood seba, aby sme sa stretali, alebo skôr sme príliš zaneprázdnení, abysme sa vybrali na ďalekú cestu za starými časmi. Som na nete každý deň.. a čakám, čakám na tých pár starých známych.

Neprichádzajú ..

.. a ja večne čakať nemôžem .. môj život plynie ďalej.

Pozdravujem všetkých mojich starých známych. PS: Sem tam dajte o sebe vedieť.

Marek Rejko

Marek Rejko

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovák, Európan, Krakov-čan. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ mojej IT práceVíno pijem, pravdu hľadámRe: ..Dakedy .. pred rokmiMade in Poland

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu